Довжина повністю низкопільного вагону з трьох частин – 26 метрів, він може перевозити до 300 пасажирів, міст для сидіння – 71. Цілу партію з 13 вагонів вдалось придбати за європейські гроші. Ходова частина транспорту передбачає можливість експлуатації на небездоганних трамвайних коліях – саме такі вони в Одесі.
Про це повідомляє КП «Одесміськелектротранс».
Комунальне підприємство у середу презентувало перший з тринадцяти сучасних трамвайних вагонів модельного ряду К1, що виготовляє компанія «Татра-Юг». Поставка відбулася в рамках проєкту «Міський громадський транспорт України» за кредитні кошти, що виділив Європейський інвестиційний банк – 20 млн євро. Таким чином, ціна одного вагона становить приблизно 1,54 млн євро.
Трамвай К1Т306 виготовлений відповідно до стандартів ЄС для європейського ринку. Ходові візки є поворотними, обладнані двоступеневим підвішуванням і завдяки своїй конструкції, забезпечують вагону велику маневреність та можливість експлуатації на небездоганних трамвайних коліях, уникаючи руйнування колій та ходової частини вагона. Для комфорту пасажирів салон оснащений ергономічними кріслами, великі вікна салону забезпечують гарне освітлення та панорамний огляд. Пасажирський салон та кабіна водія оснащені системами кондиціювання повітря, в салоні є USB порти та WI-FI.
Те, що сьогодні відбувається є результатом багаторічної роботи, що ведеться з 2016 року. Саме тоді КП «ОМЕТ» було направлено анкету до Міністерства інфраструктури України та ЄІБ щодо участі міста Одеси у проєкті «Міський громадський транспорт України». Сім років кропіткої роботи, і ось перший багатосекційний зчленований вагон з повністю низьким рівнем підлоги в Одесі. Це є історичною подією для міста Одеси та сталого розвитку міського електротранспорту, – зауважила директорка КП «Одесміськелектротранс» Інесса Мандрус.
Найближчим часом трамвай К1Т306 почне працювати на одному з міських маршрутів, за деякими даними – на 17-му.
Источник: Новости Одессы