Сollaborator

предложите новость

форма отправки новости
X

    Одеський порт закупить огородження для локалізації забруднень на узбережжі

    Одеська філія Адміністрації морських портів після невдалої попередньої спроби знову планує закупити бонові загородження на суму майже 4,5 мільйонів гривень.

    Про це йдеться у тендері, розміщеному філією на Prozorro.

    Згідно з даними тендерної документації, підприємство готове закупити один комплект
    загороджувальних бонів з циліндричною поплавковою камерою 1500 пог.м, 13 буксирних кінців, 16 буксирних та 25 причальних траверсів, 500 монтажних скоб.

    Усі товари мають бути поставлені до кінця 2025 року.

    Кінцевий термін подання тендерних пропозицій 14 лютого 2025. Початок аукціону 17 лютого. Очікувана вартість – понад 4 млн 437 тисяч грн.

    Додамо, 24 грудня минулому року філія ДП «АМПУ» вже розміщала аналогічний тендер з таким самим переліком товарів. Але тоді була заявлена дещо більша вартість – 4 млн 876 тисяч грн. На торгах було подано три заявки. Найменшу суму (3 млн 998 тисяч грн) запропонувало одеське ТОВ «Марсофт». Але через порушення законодавства в одному з додатків у тендерній документації Одеська філія АМПУ вирішила скасувати цю закупівлю.

    Нагадаємо, днями Одеська ОВА провела екстрене засідання комісії з питань техногенної безпеки. У порядку денному – запобігання екологічній катастрофі через мазут на узбережжі Одещини, який, ймовірно, дістався регіону з Керченської протоки після трощи двох російських танкерів. Серед іншого на засіданні було ухвалено подати дані щодо бонових загороджень та нафтозбирачів.

    Як повідомили у Лиманській громаді, 29 січня комунальники приступили до прибирання мазуту з піщаного пересипу Чорного моря вздовж частини Джантшейського лиману та озера Сасик.

    Разом із тим, представник адміністрації Нацпарку «Тузлівські лимани» Іван Русєв на своїй сторінці у Фейсбуці стверджує, що “мазут досі лежить на піщаному пересипі і ніхто його не збирає”.

    Додамо, важкі морські бони використовуються для локалізації аварійних забруднень у відкритому морі, зокрема і нафтопродуктів. Такі загородження мають покращені характеристики за розмірами та міцністю проти звичайних портових бонів та можуть використовуватися у більш суворих погодних умовах, навіть у зимовий період. Востаннє про закупівлю бонів в АМПУ повідомляли 7 лютого 2022 році, тобто до початку повномасштабного вторгнення.

    Добавить комментарий

    Оборудование для испытания бетона и его роль

    Бетон является основным строительным материалом для возведения зданий, мостов и дорог. Его свойства должны соответствовать стандартам, чтобы конструкции могли выдерживать нагрузки и воздействие окружающей среды. Лабораторное оборудование для испытаний бетона помогает проверить его прочностные, физико-химические и эксплуатационные характеристики. Чтобы проверка прочности бетона было точным, важно применять качественное оборудование. Для чего проводятся испытания бетона? Основная цель испытаний бетона […]

    Индикаторные полоски для лабораторных тестов

    Они представляют собой простой и эффективный инструмент для проведения анализа различных образцов. Они представляют собой небольшие полоски, пропитанные специальными реагентами, которые вступают в химическую реакцию с анализируемым веществом. Эти полоски широко используются в медицине, экологии, пищевой промышленности, а также в образовательных и научных исследованиях. Особенности индикаторных полосок Индикаторные полоски работают на основе реакции между реагентом, […]

    Современное оборудование для анализа масличных культур и его интересные отличия, функции

    Масличные культуры считаются важным сырьем для производства растительных масел, кормов, биотоплива и других продуктов. Высокое качество конечной продукции зависит от точного анализа сырья. Для этого используются специализированные виды оборудования, которые помогают определить ключевые показатели качества. Для чего нужен анализ? Анализ масличных культур необходим на всех этапах их обработки, от посева до переработки. Основные цели исследований: […]

    Почему выбрать зимние шины 265/50 R20?

    Зимние шины 265/50 R20 предназначены для машин, эксплуатируемых в холодное время года, когда показатели столбика термометра падают ниже +7 градусов. Этот размер сочетает в себе сочетание идеальных параметров для надежности, управляемости и безопасности на дороге. Рассмотрим, почему именно зимние шины 265/50 R20 заслуживают вашего внимания, а также какие преимущества они предоставляют водителям в зимних условиях. […]