В Одесі на автостанції «Старосінна» запрацював сервіс, який дозволяє людям з вадами слуху зв’язатися онлайн з перекладачем жестової мови, аби купити потрібний квиток в касі вокзалу.
В Одесі на автостанції «Старосінна» запрацював сервіс, який дозволяє людям з вадами слуху зв’язатися онлайн з перекладачем жестової мови, аби купити потрібний квиток в касі вокзалу.
Про це повідомила БО Ukraine Assistance Organization.
Тепер на автостанції «Старосінна» люди з порушенням слуху можуть без перешкод спілкуватися з касирами та працівниками, – повідомили в організації.
Щоб скористатися сервісом, потрібно відсканувати QR-код камерою смартфона і дочекатися з’єднання з перекладачем жестової мови по відео.
Перекладач миттєво озвучує голосом все, що хоче сказати відвідувач з вадами слуху працівникам станції та перекладає на жестову мову все, що звучить у відповідь.
Сервіс запроваджений UАО у межах проєкту «Унікальність, але Єдність. Опанування різноманітності». Ініціатива реалізована автостанцією «Старосінна» разом із квитковим сервісом MyВus.
Це перший подібний проєкт в Одесі, який реально працює і допомагає людям.
Сервіс доступний для всіх і є повністю безкоштовним.