За підсумками 2023 року, українські порти, працюючі в умовах війни, перевантажили близько 62 мільйони тонн вантажів. Серед лідерів за видами вантажів виокремлюються зернові (45,5 мільйони тонн) та наливні вантажі (6,3 мільйони тонн).
Про це повідомив заступник директора Департамента комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачев, передає Українська Служба Інформації.
За його словами, безумовним досягненням 2023 року став початок роботи оголошеного ВМС Збройних сил України тимчасового морського коридору, який дозволив розблокувати порти Великої Одеси. Перше судно скористалося тимчасовим коридором 16 серпня.
Всього, додав Ткачев, 400 суден експортували 12,8 млн тонн вантажів.
За минулий рік було, зокрема, перевантажено 45,5 млн тонн зернових вантажів та 6,3 млн тонн – наливних, 1,9 млн тонн руди, 1,7 млн тонн чорних металів, 0,5 млн тонн будматеріалів, а також контейнерів 67,7 тис. TEU, зазначив Ткачев.
Загалом, за даними АМПУ, минулого року порт Чорноморськ обробив 11,41 млн тонн вантажів, Південний – 10,8 млн тонн, Одеса – 8,41 млн тонн.
Дунайські порти теж не відставали та перевантажили 32 млн тонн, що перевищує рекордні показники 2022 року.
Я дуже вдячний бізнесу, команді Міністерства розвитку та робітникам ДП «АМПУ» за ефективну співпрацю. Запущено 23 точки перевалки та реалізується 15 інвестиційних проєктів, усе це в підсумку допомогло досягти таких рекордних показників. Незважаючи на те, що вже багато зроблено, у 2024 р. ми продовжимо спільну роботу, – прокоментував досягнуті результати керівник АМПУ Юрій Литвин.
Раніше УСІ повідомляла про те, що минулого року збільшився більш ніж удвічі й вантажообіг порту Ізмаїл. Тимчасом порт Рені досяг вантажообігу в 10 (6,8) млн тонн, Усть-Дунайськ – 1,7 млн (785 тис.) тонн.
Источник: Новости Одессы