Після кібератаки наразі ще можливі технічні перебої в роботі застосунку, тому Укрзалізниця просить користуватись ним виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
Після кібератаки наразі ще можливі технічні перебої в роботі застосунку, тому Укрзалізниця просить користуватись ним виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
Про це повідомили в Укрзалізниці.
Вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстрахування, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом.
Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці. На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб, – зазначили в Укрзалізниці.
Водночас УЗ повідомляє, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.