Домовленість про це досягнута в Румунії на зустрічі щодо нарощення експортної спроможності українських портів Дунаю.
Про це повідомляє генеральний директор ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство»
(ПрАТ «УДП») Дмитро Москаленко.
У березні 2024 року в Констанці планується запуск додаткової якірної стоянки для української агропродукції. Протягом січня – лютого румунська сторона обіцяє провести тендер та напрацювати нормативну базу, щоб вже у березні ввести стоянку в експлуатацію.
Завдяки відкриттю портів Одеси потік агропродукції через Придунав’я зменшився, але питання не втратило актуальності. В будь-який момент з «резервного» напрямку аграрного експорту Дунай може знову перетворитись на основний. Сподіваємось, умови використання стоянки будуть ринковими і прозорими, – відзначив Дмитро Москаленко.
Ще одна важлива новина – онлайн-черга на обробку барж в Констанці.
На обидва рішення очікували вже давно. Простої барж у Констанці – це додаткові витрати для власників вантажу і катастрофічна втрата ефективності використання флоту. З позитивних новини не можу не згадати нічну навігацію на каналі Суліна, яка у великій мірі запрацювала завдяки наполегливості нашого Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури, – резюмував Москаленко.
Источник: Новости Одессы