Члени Odesa Business Club після спілкування з командуванням Збройних сил України зібрали 51,09 млн грн для закриття нагальних потреб ЗСУ. Закупівля передбачала придбання дистанційно керованих вогневих станцій та M2 Browning до них, а також інтеграцію обладнання з гусеничними платформами, логістику та навчання інженерів і операторів, які безпосередньо працюватимуть з цим обладнанням. Ця закупівля допоможе захисникам вражати різноманітні ворожі цілі та відбивати атаки дронами, від яких наразі так потерпають українські міста.
Про це Українській Службі Інформації повідомили у Odesa Business Club.
Силами 34 компаній, очільники яких є учасниками Odesa Business Club, вдалося зібрати 51,09 млн грн для подальшої закупівлі дистанційних бойових станцій виробництва Євросоюзу та кулемети M2 Browning до них. Це легкі та компактні дистанційні бойові станції, що не потребують безпосереднього керування людиною. Вони здатні працювати вдень та вночі, за несприятливих погодних умов (туман, пил, тощо) і розроблені для встановлення 12,7 мм кулемета та зброї інших калібрів (7,92 мм або 14,5 мм). Системи призначені для інтеграції в широкий спектр сухопутних і морських платформ, транспортних засобів, та забезпечують відмінну захисну здатність на короткі та середні дистанції. M2 Browning, якими укомплектовані придбані бойові станції, це крупнокаліберні 12,7 мм кулемети, що знаходяться на озброєнні країн НАТО та ін.
Я був радий тому, як колеги по клубу відреагували на збір, це говорить про рівень нашої спільноти, її склад та про те, як схоже ми дивимось на сьогоднішні реалії. Це додає сенсів нашій діяльності і глибокого розуміння, що ми недарма будували ком’юніті протягом цих шести років. Повномасштабна війна — виклик найвищого рівня, який тільки можна уявити. Вдячний колегам по клубу за те, що разом ми можемо вирішувати задачі нової реальності. Маю надію, що ця закупівля посилить українську ППО та ще краще захистить мирні міста від атак ворога, – зазначив Дмитро Казавчинський, співзасновник Odesa Business Club.
Всі члени нашого клубу допомагають армії, адже це сьогодні — головне завдання. Даний збір показав як бізнес вміє об’єднуватися навколо спільної мети в складний час. Крім внеску в економіку та волонтерства за гуманітарними напрямками вважаю вкрай важливим підтримувати наших військових всіма можливими способами. Вдячний учасникам збору за згуртованість та вклад кожного на шляху до спільної Перемоги, – наголосив Вадим Мороховський, співголова Odesa Business Club.
Серед учасників збору: «Зелений театр», ПАТ «Банк Восток», Банк «Південний», ГК «Alebor Group», CLIXAR, ПП Торгівельна фірма «Антошка», RISOIL S.A. in Ukraine, «Supramarine», БФ Хвиля’91, «TRANSMET UA», RIBAS HOTELS GROUP, Lexico Telecom LTD, група IT-компаній Netpeak Group (агентство digital-маркетингу Netpeak Ukraine), ECOFACTOR, ТОВ «Дім Медицини» ODREX, LLC TERMOPAL LTD, «UKRFERRY» LLC, ТОВ «АРІКОЛ», «VINFORT» LTD, ЖАН Niche Concept, Холдинг ЗАРС, БФ «КОРПОРАЦІЯ МОНСТРІВ», ТОВ «ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД», Юридична фірма «Юрлайн», PROFI SHIPMANAGEMENT, Barshak investment, МIRATON, ресторанна компанія «The Fitz», ТОВ «Об`єкт-сервіс», Мережа металобаз Крафт, «Marine Container Service» LLC та Автомобільний дім «VOLKSWAGEN», а також Єгор Гребенніков, Костянтин Соболь, Юрій Дехтяр, Андрій Кузьменко, Олег Костюк.
Про організацію:
Odesa Business Club — спільнота представників середнього та великого бізнесу, яких об’єднують спільні цінності та стратегічне бачення сталого розвитку Одеси. Бізнес-клуб ініціює та підтримує соціально-перетворюючі проєкти: завдяки зусиллям його членів історичний центр Одеси увійшов до списку ЮНЕСКО; реалізовано проєкт «Офіс інтеграції ВПО», що допомагає в працевлаштуванні та інтеграції переселенцям; клуб також бере участь в програмах повоєнної відбудови Одещини.
Источник: Новости Одессы