Сollaborator

предложите новость

форма отправки новости
X

    В Одесі скорочується кількість тролейбусів

    За останні пів року в Одесі відбулися суттєві кадрові зміни на посадах, які пов’язані з транспортом. 29 вересня 2023 року Одеський міський голова Геннадій Труханов розпорядився звільнити свого заступника Дмитра Жемана, який займав цю посаду з травня 2020 року. Саме з Дмитром Жеманом пов’язують покращення ситуації з електротранспортом транспортом в місті, зокрема, кінець руху маршрутних таксі 209 та 210, які дублювали тролейбусні маршрути й таким чином суттєво зменшували доходи КП «Одесміськелектротранс».

    Це були не останні зміни. 1 грудня своїм розпорядженням Одеський міський голова Геннадій Труханов звільнив директорку Департаменту міського господарства Одеської міської ради Наталію Мостовських. А 14 грудня стало відомо, що йде з посади директор департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху Одеської міської ради Артем Сидоренко.

    18 січня кореспондентка Інтента розмовляла з працівником КП, який на умовах анонімності повідомив, що на основних тролейбусних маршрутах скоротилася кількість машин на 10-15%. За його словами з середини січня значно збільшився інтервал на маршрутах №№ 3, 7, 8, 9, 10 та 12, тепер на кожному курсує в середньому на дві машини менше, ніж раніше, повідомляє наше джерело в «Одесміськелектротрансі».

    За його словами 18 січня вранці на лінію вийшли лише сім тролейбусів з номером 12 та дев’ять дев’яток, що, на його думку, критично мало.

    Рухомого складу не поменшало тільки на другому маршруті, й лише тому, що там в принципі всього два тролейбуси.

    Транспортники такі процеси пов’язують зі зміною керівництва КП «Одесміськелектротранс», та припускають, що це робиться для того, щоб пасажиропотік перехопили маршрутники-приватники.

    При цьому, на значних ділянках (Космонавтів — Адміральський, проспект Шевченка) тролейбуси №№ 7, 9 та 10 становлять ніби єдиний загальний маршрут. Наприклад дістатися з району п’ятої станції Фонтану до вокзалу можна на будь-якому з них. Послаблення цих маршрутів природно спровокує збільшення кількості маршруток.

    Восьмий маршрут до недавнього часу був надпотужним — 14 машин та гарна обкатка.

    Особливо болісно активізація автобусів може вдарити по десятому маршруту та восьмому, там «підніме голову» маршрутка №208, яка вже майже перестала конкурувати з тролейбусом. Також є припущення, що на такому тлі можна очікувати й воскресіння маршрутки №210, яка зараз взагалі не працює.

    При цьому зрозуміло, що в КП є об’єктивні проблеми: дефіцит запчастин, депо завалене технікою, а ремонтувати нічим, відповідно, збільшується відсоток повернень техніки, тобто вона частіше ламається. Втім, за твердженням нашого інформатора, все це навіть в купі з тим, що багато водіїв мобілізовано, не може стати причиною такого різкого скорочення рухомого складу.

    «Дійсно, людей стало менше, люди потрібні, але за бажання без скорочення можна було б обійтися і наявним складом. Не можна не визнати, що багато цих машин потребує ремонту, проте є інша проблема — гостра нестача запчастин через невчасно проведені або зовсім непроведені тендери», — повідомив наш анонімний співрозмовник.

    Джерело також наполягає, що говорити про збитковість електротрансу не можна. Прибутки лише з тролейбусів перевищують 200 тисяч на тиждень.

    «Нинішній керівник — протеже приватних перевізників зі Старосінної площі. Скорочення на маршруті №8 вже навіть розпочалося, але потім процес згорнули. Фінальна мета — відродити дев’яту маршрутку, адже тролейбуси на Черемушки (№№ 9 та 10) — дуже хлібні та добре накатані», — запевняє джерело.

    Нагадаємо, кілька років тому міськрада ухвалила принципове рішення і повністю витіснила автобуси з популярних маршрутів №9 та №10, залишивши лише тролейбуси. Тоді питання, як й посилення всього електротрансу, лобіював тодішній директор КП Дмитро Жеман.

    Добавить комментарий

    Сколько стоит страховка на авто в Одессе?

    Стоимость автострахования в Одессе, как и в любом другом городе, зависит от множества факторов. Ответ на вопрос “Сколько стоит страховка на авто Украина?” может значительно варьироваться в зависимости от типа автомобиля, его возраста, марки, объема двигателя, а также от выбранных страховых опций и компании. Основные виды автострахования в Одессе ОСАГО. Эта страховка является обязательной для […]

    Зоомагазин MasterZoo: лучшие товары для домашних питомцев

    Завели щенка, котенка, хомячка или даже игуану? Обязательно купите для маленького жителя все самое необходимое. Понадобится индивидуальный набор корма, покупка лежанки для сна, лотка, посуды. В зависимости от вида животного может потребоваться одежда и аксессуары, самый необходимый инвентарь для прогулки. В современном зоомагазине Masterzoo сети сервисов zakaz.ua несложно отыскать все для заботы о домашних питомцах: […]

    Как использовать майнинг пул для эффективной добычи биткоинов?

    Майнинг криптовалют, особенно биткоина, становится все более конкурентным процессом, требующим значительных вычислительных ресурсов. В этих условиях майнеры ищут оптимальные решения для повышения эффективности своих операций. Одним из таких решений является использование майнинг пулов, которые объединяют мощности участников для увеличения шансов на успешный майнинг. В этой статье мы рассмотрим, как использовать WhitePool — один из популярных пулов, чтобы […]

    Правила використання віскі для фламбування

    Така кулінарна техніка родом із Франції, назва якої перекладається як «палати», передбачає обробку страви спиртом, що горить. Для цього використовують різний алкоголь, наприклад, віскі. Напій має димні та пряні ноти, які передаються їжі під час фламбування. Як обрати віскі При підборі спиртного враховуйте міцність, смак та поєднання з компонентами страви. Для фламбування використовують віскі з […]