Сollaborator

предложите новость

форма отправки новости
X

    В Одесі скорочується кількість тролейбусів

    За останні пів року в Одесі відбулися суттєві кадрові зміни на посадах, які пов’язані з транспортом. 29 вересня 2023 року Одеський міський голова Геннадій Труханов розпорядився звільнити свого заступника Дмитра Жемана, який займав цю посаду з травня 2020 року. Саме з Дмитром Жеманом пов’язують покращення ситуації з електротранспортом транспортом в місті, зокрема, кінець руху маршрутних таксі 209 та 210, які дублювали тролейбусні маршрути й таким чином суттєво зменшували доходи КП «Одесміськелектротранс».

    Це були не останні зміни. 1 грудня своїм розпорядженням Одеський міський голова Геннадій Труханов звільнив директорку Департаменту міського господарства Одеської міської ради Наталію Мостовських. А 14 грудня стало відомо, що йде з посади директор департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху Одеської міської ради Артем Сидоренко.

    18 січня кореспондентка Інтента розмовляла з працівником КП, який на умовах анонімності повідомив, що на основних тролейбусних маршрутах скоротилася кількість машин на 10-15%. За його словами з середини січня значно збільшився інтервал на маршрутах №№ 3, 7, 8, 9, 10 та 12, тепер на кожному курсує в середньому на дві машини менше, ніж раніше, повідомляє наше джерело в «Одесміськелектротрансі».

    За його словами 18 січня вранці на лінію вийшли лише сім тролейбусів з номером 12 та дев’ять дев’яток, що, на його думку, критично мало.

    Рухомого складу не поменшало тільки на другому маршруті, й лише тому, що там в принципі всього два тролейбуси.

    Транспортники такі процеси пов’язують зі зміною керівництва КП «Одесміськелектротранс», та припускають, що це робиться для того, щоб пасажиропотік перехопили маршрутники-приватники.

    При цьому, на значних ділянках (Космонавтів — Адміральський, проспект Шевченка) тролейбуси №№ 7, 9 та 10 становлять ніби єдиний загальний маршрут. Наприклад дістатися з району п’ятої станції Фонтану до вокзалу можна на будь-якому з них. Послаблення цих маршрутів природно спровокує збільшення кількості маршруток.

    Восьмий маршрут до недавнього часу був надпотужним — 14 машин та гарна обкатка.

    Особливо болісно активізація автобусів може вдарити по десятому маршруту та восьмому, там «підніме голову» маршрутка №208, яка вже майже перестала конкурувати з тролейбусом. Також є припущення, що на такому тлі можна очікувати й воскресіння маршрутки №210, яка зараз взагалі не працює.

    При цьому зрозуміло, що в КП є об’єктивні проблеми: дефіцит запчастин, депо завалене технікою, а ремонтувати нічим, відповідно, збільшується відсоток повернень техніки, тобто вона частіше ламається. Втім, за твердженням нашого інформатора, все це навіть в купі з тим, що багато водіїв мобілізовано, не може стати причиною такого різкого скорочення рухомого складу.

    «Дійсно, людей стало менше, люди потрібні, але за бажання без скорочення можна було б обійтися і наявним складом. Не можна не визнати, що багато цих машин потребує ремонту, проте є інша проблема — гостра нестача запчастин через невчасно проведені або зовсім непроведені тендери», — повідомив наш анонімний співрозмовник.

    Джерело також наполягає, що говорити про збитковість електротрансу не можна. Прибутки лише з тролейбусів перевищують 200 тисяч на тиждень.

    «Нинішній керівник — протеже приватних перевізників зі Старосінної площі. Скорочення на маршруті №8 вже навіть розпочалося, але потім процес згорнули. Фінальна мета — відродити дев’яту маршрутку, адже тролейбуси на Черемушки (№№ 9 та 10) — дуже хлібні та добре накатані», — запевняє джерело.

    Нагадаємо, кілька років тому міськрада ухвалила принципове рішення і повністю витіснила автобуси з популярних маршрутів №9 та №10, залишивши лише тролейбуси. Тоді питання, як й посилення всього електротрансу, лобіював тодішній директор КП Дмитро Жеман.

    Добавить комментарий

    Почему выбрать зимние шины 265/50 R20?

    Зимние шины 265/50 R20 предназначены для машин, эксплуатируемых в холодное время года, когда показатели столбика термометра падают ниже +7 градусов. Этот размер сочетает в себе сочетание идеальных параметров для надежности, управляемости и безопасности на дороге. Рассмотрим, почему именно зимние шины 265/50 R20 заслуживают вашего внимания, а также какие преимущества они предоставляют водителям в зимних условиях. […]

    Як захистити свого кота від кліщів?

    Кліщі — це не тільки небезпека для людей, але і для свійських тварин, зокрема для котів. Ці паразити можуть передавати різні хвороби, які можуть суттєво погіршити стан здоров’я вашого вихованця. Тому важливо не тільки регулярно перевіряти кота на наявність кліщів, але й вживати заходів для їх запобігання. Одним із найбільш ефективних рішень для захисту є […]

    Как защитить своего кота от клещей

    Клещи — это не только опасность для людей, но и для домашних животных, в частности для котов. Эти паразиты могут передавать различные болезни, которые могут существенно ухудшить состояние здоровья вашего питомца. Поэтому важно не только регулярно проверять кота на наличие клещей, но и предпринимать меры для их предотвращения. Одним из наиболее эффективных решений для защиты […]

    Установка зубного моста: что нужно знать пациентам перед операцией

    Установка зубного моста требует определенной подготовки со стороны пациента. Сегодня мы поговорим о том, что нужно сделать пациенту для того, чтобы операция прошла максимально легко и без последствий, а период реабилитации был коротким и также без возможных осложнений. А для начала пройдемся по базовой информации, которую вы еще, возможно, не знаете: Зубной мост на передний зуб  […]