На вулицях Одеси продовжують скорочувати кількість рекламних конструкцій і впроваджують нові схеми розміщення.
Про це йшлося під час засідання Виконавчого комітету Одеської міської ради, 22 серпня.
Як відзвітував начальник управління реклами Ігор Слюсаренко, одним з головних заходів стало фіналізування проєкту по Адміральському проспекту, де кількість рекламних конструкцій була зменшена на 60%. Замість попередніх 71 конструкції, тепер залишилося лише 28.
Посадовець зазначив, що навіть ті конструкції, які не увійшли до нової комплексної схеми, були добровільно демонтовані рекламними кампаніями, попри те, що їхні дозволи все ще дійсні.
Другий важливий крок, за словами Слюсаренка, це початок демонтажу великогабаритних рекламних конструкцій, таких як білборди розміром 3х6 і 3х12, призматрони та інші.
Він також розповів про демонтаж так званих «бочок» навколо стовпів освітлення, яких було демонтовано близько 500 одиниць. В результаті місто повністю позбулося цього типу рекламних конструкцій.
Також ведеться робота над розробкою нових комплексних схем зовнішньої реклами, що передбачають зменшення кількості рекламних конструкцій на 50%.
Слюсаренко нагадав, що рішення про скасування старих комплексних схем було ухвалено наприкінці квітня, оскільки вони містили надмірну кількість реклами і були розроблені понад 12 років тому, не враховуючи сучасні цифрові рекламні технології. Зараз активно розробляються 14 нових схем зовнішньої реклами, які враховують потреби сучасного міста та його мешканців.
Тим часом мер Геннадій Труханов приділив особливу увагу стану реклами на Пересипському мосту. Він поручив управлінню реклами зайнятися цією локацією і якщо необхідно звернутися до Укрзалізниці з проханням звернути увагу на стан рекламних конструкцій у цій зоні та вжити необхідних заходів.