Товари імпульсної покупки складають більшу частину придбань під час Чорної п»ятниці. Українці купують те, що їм не потрібно, тільки тому, що на цей товар буде значно знижено ціну.
Механізми традиційного передзимового розпродажу пояснив Українській Службі Інформації маркетолог Ігор Окландер.
Аби не піддатися спокусі шопоманії, варто заздалегідь скласти список необхідного, до настання розпродажів промоніторити ціни й у разі їхнього зниження здійснювати покупку, порадив маркетолог.
Загалом цього року купівельна спроможність українців збільшилася у порівнянні з 2022 та 2023 рр. Попри це, проти показників 2021 року, витрати на продукти зменшилися на 30%, на 65% – на розваги, на 75% – на товари імпульсної покупки, які у переважній більшості і пропонуються під час Чорної п’ятниці.
Источник: Новости Одессы