Сollaborator

предложите новость

форма отправки новости
X

    Пресконференція, присвячена взаємодії бізнесів та учбових закладів, відбулась в Одесі

    В Одесі презентували новий освітній проєкт «БізОН — промоція, трансформація та інклюзивний розвиток бізнес-освіти у вибраних регіонах України». Метою проєкту — є створення платформи для співпраці між підприємцями та учбовими закладами, щоб навчальні програми відповідали реальним потребам бізнесу.

    На пресконференції побував кореспондент Української Служби Інформації.

    Цей проєкт передбачає створення якісних навчальних програм в університетах та закладах профтехосвіти, які відповідатимуть сучасним потребам бізнесу.

    В Одесі пройшла пресконференція, присвячена взаємодії бізнесів та учбових закладів (фото)

    В Одесі пройшла пресконференція, присвячена взаємодії бізнесів та учбових закладів (фото)

    В Одесі пройшла пресконференція, присвячена взаємодії бізнесів та учбових закладів (фото)

    В Одесі пройшла пресконференція, присвячена взаємодії бізнесів та учбових закладів (фото)

    В Одесі пройшла пресконференція, присвячена взаємодії бізнесів та учбових закладів (фото)

    Отже, на яку проблему ми сфокусовані. Це незадовільна якість програм бізнес-освіти. Бізнес-шкіл багато, вони переважно зосереджені у великих містах, програми великі, місткі та дорогі, а в менших містах доступ до бізнес-освіти є ускладненим. У нас немає сегментації за розміром бізнесів, за віком бізнесів і так далі. Тобто незадоволений запит бізнесу на підготовку спеціалістів, які б володіли сучасними знаннями, сучасними теоріями. Ну і відповідно мета цього проєкту та завдання – це по-перше, промоція бізнесу. Ми б хотіли, щоб навчання стало звичкою, бо бізнесу потрібно навчаться постійно. Також, проблема комунікації між бізнесом та закладами освіти. Тож ми працюємо над тим, щоб заклади освіти почули бізнес і щоб в цей процес якимось чином залучити місцеву владу. Тому що місцева влада також може виступати майданчиком для спілкування, чи координатором такого спілкування, допомагати у вивченні потреб. Ну і допомога при розробці навчальних програм, які орієнтовані на сучасні знання, на впровадження інновацій і так далі, – каже керівник проєктів Центру громадської експертизи Любомир Чорній.

     

    В Одесі пройшла пресконференція, присвячена взаємодії бізнесів та учбових закладів (фото)

    Любомир Чорній

     

    «БізОН» реалізовуватимуть у співпраці місцевої влади, підприємців та закладів освіти протягом чотирьох місяців.

    Проєкт включатиме серію вебінарів, регіональний форум та воркшопи, де учасники зможуть обмінятися ідеями щодо розвитку бізнес-освіти.

    Куратором навчальної програми став міністр економічного розвитку і торгівлі України у 2014 році та засновник першої в Україні Києво-Могилянської бізнес-школи Павло Шеремета. Окрім Одеської області, протягом чотирьох місяців проєкт реалізовуватимуть у Київській, Вінницький та Харківській областях. Ініціативу реалізує Центр громадської експертизи за сприяння Програми розвитку ООН в Україні та фінансової підтримки уряду Японії.

    Источник: Новости Одессы

    Добавить комментарий

    Які популярні кольори металочерепиці у 2025

    Металочерепиця так само користується попитом і залишається одним з найпопулярніших покрівельних покриттів. Згодом зміни стосуються не лише технології виробництва, а також змінюються переваги покупців. Вони стосуються навіть декоративних даних, особливо відтінку. У 2025 році в Україні спостерігається тенденція до використання натуральних та глибоких відтінків металочерепиці. Покупці обирають природні кольори, які добре поєднуються з різним ландшафтом […]

    Какие популярные цвета металлочерепицы в 2025

    Металлочерепица всё так же пользуется спросом и остается одним из самых популярных кровельных покрытий. Со временем изменения касаются не только технологии производства, также меняются предпочтение покупателей. Они касаются в том числе и декоративных данных, особенно оттенка. В 2025 году в Украине наблюдается тенденция к использованию натуральных и глубоких оттенков металлочерепицы. Покупатели выбирают природные цвета, которые […]

    Венчурные инвестиции для бизнеса: как привлечь капитал в стартап

    Главная проблема начинающих предпринимателей – недостаток средств. Любое дело требует стартового капитала, который зачастую рассчитать не так уж просто. И как следствие, стартаперам приходится искать дополнительные источники финансирования. Таковыми могут стать венчурные инвестиции. Преимущества венчурных инвестиций для стартапа Для бизнеса венчурные инвестиции несут такие плюсы: Материальная помощь – прежде всего, стартап получает источник финансирования. Это способствует росту […]

    Найкращі марки рому: що п’ють в Україні та світі

    А ви куштували напій піратів? Можна не сумніватися, що не менш як половина читачів відповість на це питання негативно. Найпопулярніший інгредієнт незліченної кількості коктейлів дуже гарний і в чистому вигляді, тому продегустувати його потрібно обов’язково. Питання в тому, як вибрати справжній ром, якщо ви про нього майже нічого знаєте. Спробуємо вас зорієнтувати, запропонувавши рейтинг найкращих […]