Сollaborator

предложите новость

форма отправки новости
X

    В Орлівці Ренійської громади встановлять камери контролю швидкості

    Керівництво Ренійської громади рішуче налаштоване раз і назавжди вирішити проблему з порушниками швидкості на ділянці траси М-15 Одеса-Рені, що пролягає через село Орлівка, яке є транзитним: через нього проїжджає як пасажирський, так і вантажний транспорт у напрямку Одеси, Ізмаїла, Рені, Болграда і назад, що створює потенційні ризики для місцевих жителів. Для цього тут найближчим часом буде встановлено камери контролю швидкості, повідомляє Бессарабія.UA.

    Коли почалася війна, виник великий потік великовантажних фур, які їдуть цією дорогою цілодобово, що ускладнило ситуацію. Діти змушені довго стояти біля траси та пропускати нескінченний потік машин, поки не настане сприятливий момент, щоб перейти вулицю.

    «Орлівку залишили віч-на-віч із цією проблемою: знаків на дорогах майже немає, поліція ніяк не реагує, — нарікає керівник громадської організації «Агентство місцевого розвитку «Орлівка-Картал» Анатолій Абгаш. — Нині через наше село цілодобово йде нескінченний потік транспорту, у тому числі важковантажного, і на дуже великій швидкості, що створює потенційні ризики для населення. Важкий транспорт може проїжджати в межах населеного пункту на швидкості 80-90 км/год, а то й більше. Я вже не говорю про звичайні автомобілі, з якою швидкістю вони їдуть, можете тільки уявити. Мешканці села дуже налякані, переживають про безпеку та життя своє і своїх близьких. Особливо тривожно зараз, напередодні навчального року, коли діти підуть до школи».

    На жаль, потенційні ризики не завжди залишаються потенційними – буває, що вони обертаються реальними трагедіями, як і сталося 5 серпня, коли у селі Орлівка у ДТП потрапила 7-річна дитина. Згідно зі зведенням Головного управління Нацполіції в Одеській області, пригода відбулася вдень на автодорозі Одеса-Рені в межах с. Орлівка. Як встановили правоохоронці, 36-річний водій автомобіля Mercedes (він був тверезий), рухаючись однією з вулиць, наїхав на хлопчика в той момент, коли він перебігав проїжджу частину дороги, цитуємо, «у недозволеному для переходу місці». Потерпілого було доставлено до лікарні, але отримані травми виявилися несумісними із життям. Дитина в медустанові померла.  До цього додамо, що, як нам вдалося дізнатися, хлопчик, котрий загинув, був середньою дитиною в молодій сім’ї, у якої є ще двоє дітей: старша дочка і зовсім маленький син. Трагедія сталася прямо перед будинком, де вони мешкають.

    «Я не згоден із твердженням, що дитина перейшла дорогу в недозволеному місці, — прокоментував Анатолій Абгаш, висловивши загальне обурення односельців таким формулюванням у поліцейському зведенні. – Бо там, де сталася аварія, немає належного місця для переходу. Мало того, пішохідних переходів немає у радіусі 500–1000 метрів. Тобто на три перехрестя жодного пішохідного переходу. Ми зателефонували з цього приводу заступникові начальника з експлуатаційного утримання «Укравтодору» в Одеській області Ігорю Краснорудським і висловили прохання вплинути на ситуацію, на що отримали відповідь, що ставити пішохідні переходи на кожному перехресті не належить, бо це міжнародна траса».

    Ми попросили голову Ренійської громади прокоментувати цю ситуацію. Чи може місцева влада вплинути на її рішення?

    «Ця проблема назріла вже давно, і щоб її вирішити, потрібно встановити щонайменше чотири камери контролю швидкості, — сказав Ігор Плєхов. – Звучали пропозиції встановити «лежачі поліцейські», але це не допоможе. Як і не допомагають дорожні знаки, які недобросовісні водії, що перевищують швидкість у межах населеного пункту, просто ігнорують, створюючи потенційні ризики для здоров’я та життя людей».

    Ігор Плєхов також повідомив, що він зустрічався з цієї проблеми з головою Ізмаїльської районної військової адміністрації Родіоном Абашевим, а в Орлівці безпосередньо зустрічався та обговорював її з представниками патрульної поліції. Керівництвом громади надіслано відповідні листи до Одеської ОВА та до обласної служби автомобільних доріг.

    «Саме спеціальні камери, які виявляють порушників швидкості, і допоможуть вирішити цю проблему, – упевнений голова Ренійської громади. – Однак спочатку Служба автомобільних доріг має виготовити технічну документацію, але це не швидкий процес. Ми зі свого боку готові вирішити це питання хоч завтра: якщо нам скажуть, що необхідно, умовно скажемо, 1–2 млн гривень на придбання цих камер, ми одразу зберемо депутатів на позачергову сесію та рішенням міськради виділимо ці кошти! За нами, як то кажуть, справа не стане. Поки ж, на жаль, є проблеми з виготовленням технічної документації. Ми вже 5 місяців над цим б’ємось. Все впирається в різні бюрократичні тяганини, які, на жаль, не виходить пройти в прискореному темпі, хоча робимо для цього все від нас залежне. Зазначу, що така проблема, як в Орлівці, існує у всіх селах, через які проходить траса М-15 Одеса-Рені».

    За словами Ігоря Плєхова, найближчим часом він зустрічатиметься з головою Одеської ОВА Олегом Кіпером і обов’язково порушить це питання.

    «До початку нового навчального року залишилося зовсім небагато часу і до 1 вересня ця проблема має бути вирішена. Інакше діти в Орлівці не зможуть нормально ходити до школи», — сказав на завершення мер Рені.

     

    Источник: Новости Бессарабии

    Добавить комментарий

    Оборудование для испытания бетона и его роль

    Бетон является основным строительным материалом для возведения зданий, мостов и дорог. Его свойства должны соответствовать стандартам, чтобы конструкции могли выдерживать нагрузки и воздействие окружающей среды. Лабораторное оборудование для испытаний бетона помогает проверить его прочностные, физико-химические и эксплуатационные характеристики. Чтобы проверка прочности бетона было точным, важно применять качественное оборудование. Для чего проводятся испытания бетона? Основная цель испытаний бетона […]

    Индикаторные полоски для лабораторных тестов

    Они представляют собой простой и эффективный инструмент для проведения анализа различных образцов. Они представляют собой небольшие полоски, пропитанные специальными реагентами, которые вступают в химическую реакцию с анализируемым веществом. Эти полоски широко используются в медицине, экологии, пищевой промышленности, а также в образовательных и научных исследованиях. Особенности индикаторных полосок Индикаторные полоски работают на основе реакции между реагентом, […]

    Современное оборудование для анализа масличных культур и его интересные отличия, функции

    Масличные культуры считаются важным сырьем для производства растительных масел, кормов, биотоплива и других продуктов. Высокое качество конечной продукции зависит от точного анализа сырья. Для этого используются специализированные виды оборудования, которые помогают определить ключевые показатели качества. Для чего нужен анализ? Анализ масличных культур необходим на всех этапах их обработки, от посева до переработки. Основные цели исследований: […]

    Почему выбрать зимние шины 265/50 R20?

    Зимние шины 265/50 R20 предназначены для машин, эксплуатируемых в холодное время года, когда показатели столбика термометра падают ниже +7 градусов. Этот размер сочетает в себе сочетание идеальных параметров для надежности, управляемости и безопасности на дороге. Рассмотрим, почему именно зимние шины 265/50 R20 заслуживают вашего внимания, а также какие преимущества они предоставляют водителям в зимних условиях. […]