Сollaborator

предложите новость

форма отправки новости
X

    Одне з найнебезпечніших перехресть у столиці реконструюютьбудівельники з Одеси

    Шляхопровід у Києві на перетині вулиць Богатирської та Полярної

    Будівельники з Одеси реконструюють одне з найнебезпечніших перехресть у столиці, яким кияни вважають розв’язку на перетині вулиць Богатирської та Полярної.

    За повідомленням пресслужби одеської компанії «Автомагістраль-Південь», реконструкція цього перехрестя є вирішенням однієї з хронічних транспортних проблем столиці.

    «Кияни неодноразово зверталися до керівництва міста з петиціями щодо створення на перехресті більш безпечної та зручної розв’язки. Внаслідок великої кількісті ДТП, часто із людськими жертвами, перехрестя вважалось одним з найнебезпечніших у Києві. Відповідно до Генплану Києва, вулицю Богатирську віднесено до магістралей загальноміського значення з безперервним рухом транспорту. Але будівництво об’єкту відкладалося майже 30 років», — зазначили в «Автомагістраль-Південь».

    Тож у ці дні триває реконструкція розв’язки на Оболоні. На шляхопроводі будівельники монтують прогонові балки.

    «Це черговий важливий етап робіт. Довжина однієї балки – 31 метр, висота – 1,5 метри. Вага – понад 30 тонн. Виготовлення і монтаж таких величезних балок – справа дуже відповідальна. Але «Автомагістраль-Південь» працює виключно з надійними, досвідченими виробниками. Роботи з монтажу у нас також виконують фахівці екстракласу з величезним досвідом. На об’єкті присутній представник виробника – контролюється та перевіряється дотримання технологічних процесів. Загалом на чотирьох прогонах шляхопроводу буде змонтовано 72 балки», — доповнила розповідь пресслужба компанії.

    Варто зазначити, що шляхопровід матиме 6 смуг руху. Його довжина складе 125 м. На розв’язці облаштують велосипедну доріжку, а на шляхопроводі – спільний вело-пішохідний тротуар.

    На об’єкті працює приблизно 250 співробітників компанії та понад 40 одиниць техніки, зокрема, задіяні 6 кранів.

     

    Источник: Пульс Одещини

    Добавить комментарий

    Поживні речовини після тренування — що варто знати про них?

    У сучасному світі тренувань та фітнесу багато людей використовують післятренувальні поживні речовини, щоб підвищити свою продуктивність та ефективність під час тренувань. Ці спеціально розроблені харчові добавки забезпечують організм необхідними поживними речовинами в оптимальних пропорціях для підтримки відновлення, збільшення сили та витривалості, а також допомагають досягти поставлених тренувальних цілей. У цій статті ми надамо деяку важливу […]

    Завернутые в стиль: правильный выбор обоев для каждой комнаты

    При создании уютного и стильного интерьера одним из самых популярных решений являются обои. Они могут трансформировать пространство, придавая ему индивидуальность и характер. Однако, чтобы создать гармоничный дизайн, необходимо учитывать особенности каждой комнаты. Давайте рассмотрим, как выбрать подходящие обои для спальни, детской, гостиной и кабинета. Спальня: уют и спокойствие Спальня – это место отдыха, поэтому выбор […]

    Как должны быть настроены боковые зеркала?

    Большинство собственников не знают как правильно настроить зеркала в машине, действуя интуитивно: хорошо видно, значит регулировать больше не нужно. Это хороший вариант, но правильно — еще удобнее и безопаснее. Рассматривая зеркала интернет-магазина https://welldoneparts.com.ua/ru/avtozapchasti—kuzov—zerkalo/, можно прийти к выводу, что современные модели бывают нескольких типов с учетом регулировки: электрические, механические и полностью автоматизированные. Но как правильно настроить зеркала […]

    Трос ручника: Ключевые аспекты выбора и критерии качества

    Трос ручника – невидимый, но важный элемент автомобиля, чью роль в обеспечении безопасности водителя и пассажиров трудно переоценить. В этой статье мы рассмотрим, как правильно выбрать трос ручника и какие критерии качества следует учесть при покупке детали.  Прочность, гибкость, управляемость  Одним из первых и наиболее важных критериев выбора является материал, из которого изготовлен трос ручника. […]